- Szczegóły
KOMUNIKAT
Zgodnie z decyzją Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie o nr BD.RZT.70.109.2021 z dnia 07.12.2021 r. Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. zo.o w Chodczu informuję iż od dnia 05.01.2022r ulega zmianie cena za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Chodecz.
Rodzaje i wysokości stawek opłat
Dostawa wody
Taryfowa grupa odbiorców usług |
Rodzaj i ceny |
W okresie od 1 do 12 miesiąca |
W okresie od 13 do 24 |
W okresie od 25 do 26 |
Grupa 1 Wszyscy odbiorcy |
Opłata Abonamentowa
Cena za 1m3 wody |
2,50 zł.
3,07 zł. |
2,50 zł.
|
2,50 zł.
|
Stawki w cenach netto |
Taryfowa grupa Odbiorców usług |
Rodzaj i ceny stawek opłat |
W okresie Od 1do 12 miesiąca |
W okresie Od 13do 24 miesiąca |
W okresie Od 25do 36 miesiąca |
Grupal Gospodarstwa domowe |
Cena z 1m3 ścieków |
4,70 zł. |
4,89 zł. |
5,11 zł. |
Grupa 2 Pozostali odbiorcy |
Cena za 1m3 ścieków |
8,88 zł. |
9,26 zł. |
9,68 zł. |
Stawki w cenach netto |
Warunki rozliczeń z uwzględnieniem wyposażenia nieruchomości w przyrządy i urządzenia pomiarowe.
- a) Ilość pobranej wody ustala się na podstawie wskazań wodomierza, a w razie jego braku na
Podstawie norm zużycia określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 stycznia 2002r.
- Szczegóły
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:
- Administratorem Twoich danych osobowych danych osobowych jest: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu ul. Al. Zwycięstwa 19, 87-860 Chodecz
- Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, kontakt z nim możliwy jest za pomocą poczty elektronicznej (adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
- Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu:
a) przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego w oparciu o zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, w zakresie niewymienionym w art. 221 1 Kodeksu pracy, ani innych przepisach szczególnych znajdujących zastosowanie w myśl art. 221§ 4 Kodeksu pracy, a także w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia umowy o pracę, art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w zakresie wskazanym w art. 221 § 1 Kodeksu pracy oraz w zakresie, w jakim przewidują to przepisy szczególne w myśl art. 221 § 4 Kodeksu pracy,
b) przetwarzania na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych w oparciu zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. - Administrator przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, data urodzenia, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, numer telefonu, adres e-mail, wizerunek.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora.
- Pani/ Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego
- Pani/ Pana dane osobowe wskazane w pkt 3 a) powyżej będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane stanowisko, bądź do czasu wycofania przez Pani/ Pana zgody na przetwarzanie w tym celu, w zakresie, w jakim przetwarzane są one na podstawie zgody, a dane osobowe wskazane w pkt 3 b) powyżej będą przetwarzane przez okres 5 lat, albo do czasu wycofania przez Pani/Pana zgody na przetwarzanie w tym celu.
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy administratora.
- Przysługuje Pani/ Pana prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych
- Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 a) jest niezbędne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a ich niepodanie uniemożliwi należyte przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
- Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 b) jest dobrowolne i nie jest wymogiem ustawowym, umownym ani warunkiem zawarcia umowy.
- Przetwarzanie Pani/Pana danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
- Szczegóły
Wpłaty prosimy kierować na nowe konto bankowe:
Numer konta: Santander Bank 09 1090 1519 0000 0001 4822 9760
- Szczegóły
Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania wizerunku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych danych osobowych jest: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu ul. Al. Zwycięstwa 19, 87-860 Chodecz,
- Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, kontakt z nim możliwy jest za pomocą poczty elektronicznej (adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
- Pani/Pana dane osobowe z monitoringu będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu
a) zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i w celu ochrony mienia zgodnie z art. 222 Kodeksu pracy. - Administrator przetwarza Pani/Pana wizerunek.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w celu wskazanym w pkt 3 będą przechowywane przez okres 3 miesięcy, chyba że zapis monitoringu obejmuje zdarzenie, w związku z którym może zostać wszczęte postępowanie – wówczas dane będą przechowywane do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
- Przetwarzanie Pani/Pana danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.