Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu

 

Szanowni Państwo,

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – dalej RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:

  1. Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.,z siedzibą w Chodczu przy ul. Al. Zwycięstwa 19, 87-860 Chodecz, jest administratorem Pani/Pana danych osobowych, co oznacza, że odpowiada za bezpieczne oraz zgodne z umową i obowiązującymi przepisami ich wykorzystanie.
  2. Dane kontaktowe naszego Inspektora Ochrony Danych– Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

1) zawarcia i realizacji łączącej nas umowy, (Art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

2) wypełnienia ciążącego na nas obowiązku prawnego (Art. 6 ust. lit. c RODO), takiego jak np.:

  1. a) wykonywania zadań określonych w ustawie z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków oraz w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
    b) wystawiania i przechowywania faktur oraz innych dokumentów księgowych,
    c) wykonywania obowiązków wynikających z przepisów o archiwizacji,
    d) wykonywania zadań w interesie publicznym, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa

3) wykonania zadań realizowanych w ramach naszego prawnie uzasadnionego interesu (Art. 6 ust. 1 lit. f RODO):

  1. a) ustalenie, dochodzenie, egzekwowanie, obronę lub ochronę roszczeń lub praw związanych z wykonywaniem umowy,
    b) realizację działań reklamacyjnych i podatkowo – rachunkowych,
    c) powiadomienia Pana/Pani o sytuacji szczególnej bądź nietypowej (np. kontakt w sprawie awarii, powiadomienia o ewentualnym skażeniu wód, czy weryfikacji nietypowo dużego zużycia wody, co stanowi również Pani/Pana interes – Art. 6 ust. 1 lit. f ale też Art. 6 ust. 1 lit. e RODO – wykonanie zadań realizowanych w interesie publicznym).
  2. Odbiorcami Pani/Pana danych będą:

1) podmioty, którym na podstawie umowy powierzyliśmy przetwarzanie danych osobowych (np. dostawcom oprogramowania, serwisantom komputerowym),
2) operatorzy pocztowi i firmy kurierskie,
3) banki,
4) urzędy skarbowe,
5) organy samorządu terytorialnego,
6) organy właściwe w sprawach gospodarowania wodami oraz właściwe organy regulacyjne w rozumieniu ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
7) w uzasadnionym przypadku – firmy windykacyjne, właściciel i współwłaściciele nieruchomości.

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okreswykonywania umowy,a także przez okres konieczny w celu dochodzenia zapłaty należności, ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, czy też z uwagi na obowiązek przechowania danych wynikający z przepisów prawa, lub inne ważne względy interesu publicznego.
  2. Posiada Pani/Pan prawodo żądania od administratora dostępu do danych osobowychich sprostowania, usunięcia(danych przetwarzanych bezpodstawnie) lub ograniczenia przetwarzania(wstrzymanie operacji na danych lub nieusuwanie danych – stosownie do złożonego pisemnego wniosku).
  3. Ma Pani/Panprawo wniesienia skargi do organu nadzorczego– tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzamy dane osobowe niezgodnie z prawem.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji wymienionych celów zbierania danych.
  5. Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.